سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخزن آب پلی اتیلن (polyethylene water tank)

نظر

مخزن آب پلی اتیلن | اوژن اطلس سپهر

مخزن آب پلی اتیلن (polyethylene water tank)  بیشتر جهت ذخیره سازی آب و هر نوع سیالی که با پلی اتیلن سازگار باشد. همچنین جهت حمل موادی که با پلی اتیلن سازگار باشند نیز قابل استفاده میباشد. مخزن آب پلی اتیلن (polyethylene water tank) معمولا در صنایعی نظیر صنعت ساختمان ، کشاورزی ، صنایع شیمیایی (جهت ذخیره سازی مواد) و حمل و نقل آب و دیگر سیالات سازگار نیز استفاده می شوند. امروزه در دنیا، ذخیره سازی و حمل و بسته بندی انواع آفت کش ها و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر توسط همین مخازن پلی اتیلنی انجام می پذیرد. نام دیگر مخازن پلی اتیلنی ، مخازن پلیمری است که به دلیل سهولت در تولید و مقرون به صرفه بودن از نظر قیمت از محبوبیت بسیار زیادی در بازار برخوردار هستند و استفاده از آن ها بسیار عمومیت یافته است. در ادامه می توانید اطلاعاتی درباره مخازن پلی اتیلن از قبیل: مزایای مخارن پلی اتیلن، معایب و نقاط ضعف آن ها و … مخازن پلی اتیلن را مطالعه فرمایید.
سپتیک تانک، یک محفظه زیرزمینی است که از بتن، فایبرگلاس، پلاستیک، پلی اتیلن و … ساخته می شود و فاضلاب خانگی، برای تصفیه اولیه به درون آن وارد می شود. سپتیک تانک، وظیفه تنظیم و انجام فرآیند های بی هوازی را دارد و باعث می شود مواد جامد و آلی موجود در فاضلاب کاهش پیدا کنند. سپتیک تانک ها از انواع تاسیسات فاضلاب در محل هستند و از آن ها در مناطقی که فاضلاب به یک سیستم تصفیه فاضلاب مرکزی وصل نمی شود استفاده می شود و همچنین استفاده از سپتیک تانک ها برای مناطق شهری نیز می تواند کاربردی و مفید باشد.

اگر سپتیک تانک مقاوم نباشد و نشتی و نفوذ داشته باشد، امکان آلوده شدن آب های زیر زمینی،‌ بسیار بالا می رود. اصطلاح “سپتیک” به مفهوم محیط باکتریایی بی هوازی اشاره می کند که در خود این مخزن ایجاد می شود و این فرآیند ها جامدات و مواد آلی موجود در مخزن را تجزیه می کنند و به تسهیل فرآیند تصفیه فاضلاب کمک می کند. سپتیک تانک ها را می توان با سریی از تجهیزات دیگر مانند بیو فیلتر ها مجهز کرد و امکان تصفیه بیشتری را برای آن ها بررسی کرد. میزان تجمع و تولید لجن در سپتیک تانک ها از میزان تجزیه آن ها بیشتر است و بنابراین لجن انباشته شده باید به صورت دوره ای توسط کامیون خلا تخلیه شوند. سپتیک تانک ها از یک یا چند مخزن با انواع جنس های مختلف و ظرفیت های بین 4000 تا 7500 لیتر ساخته می شوند. انتهای سپتیک تانک، به لوله خروجی فاضلاب وصل می شود تا فاضلاب تصفیه شده، راهی برای خروج از سیستم را داشته باشد.

پلی اتیلن

پلی اتیلن برای اولین بار توسط شیمیدان آلمانی هانس فون پاچمان ساخته شد. پلی اتیلن یک ماده سفید و مومی مقاوم است که در ساخت تجهیزات مختلف کاربرد دارند. این محصول از مونومر های اتیلن یا همان CH2 ساخته شده است. مقاومت حرارتی،‌مکانیکی،‌ مقاومت در برابر نشتی و انعطاف بالای این محصول،‌ این ماده را برای ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب از جمله سپتیک تانک ها مناسب کرده است. در گذشته سنتز پلی اتیلن سخت تر بود اما امروزه با ابداع روش های جدید سنتز و آسان تر شدن سنتز آن، فراوانی این ماده نیز افزایش یافته است. تجهیزات پلی اتیلنی، می تواند در دانسیته های مختلف تولید و به فروش برسند.

تفاوت پلی اتیلن با فایبرگلاس

در هنگام استفاده از تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب از جمله سپتیک تانک ها،‌ گزینه های مختلفی از این سازه ها بر اساس جنس وجود دارد. سپتیک تانک های پلی اتیلن و سپتیک تانک های فایبرگلاس از جمله سپتیک تانک های متداول هستند که در ساختار سیستم تصفیه فاضلاب به کار می روند. اما تفاوت پلی اتیلن و فایبرگلاس در چیست؟ سپتیک تانک پلی اتیلن از یک لایه یا نهایتا دولایه از مواد رشته ای و پلیمری پلی اتیلن ساخته می شوند ولی سپتیک تانک فایبرگلاس از با پوشش های داخلی بیشمار و یک لایه ساختاری متشکل از الیاف شیشه خرد شده و رزین ساخته می شود. سپتیک تانک های پلی اتیلن یا پلی اتیلن خطی یا پلی اتیلن با اتصال بالا، چگالی بالایی دارند. پلی اتیلن با اتصال بالا با چگالی بالا یا XLPE ، رزین ترموست است که به طور خاص برای کاربرد های مهم مانند ذخیره سازی مواد شیمیایی طراحی شده است.

سپتیک تانک فایبرگلاس یک تکه نیستند، آن ها دارای درز هستند. این مناطق درز ها ضعیفند و از این بخش سپتیک تانک، نشتی فاضلاب رخ می دهد. در تولید سپتیک تانک فایبرگلاس، امکان بروز خطای انسانی زیاد است. در ادامه باید بدانید که با توجه به اینکه تولید فایبرگلاس هزینه بیشتری می طلبد پس سپتیک تانک فایبرگلاس نیز گران تر از سپتیک تانک پلی اتیلن است. سپتیک تانک های فایبر گلاس، به دلیل مقاومت کمتری که نسبت به سپتیک تانک پلی اتیلن در برابر مواد مختلف دارند و همچنین به دلیل بروز نشتی های مکرر که در صورت عدم تعمیر آن ها، آلودگی بسیاری برای محیط ایجاد می کند، نیازمند تعمیر های دوره ای هستند.

 

سپتیک تانک پلی اتیلن

دارای ساخت و ساز یک تکه و یکپارچه هستند و درز هایی برای نشتی مواد داخلی در سپتیک تانک پلی اتیلن دیده نمی شود. از طرفی، از آن جایی که ساخت سپتیک تانک پلی اتیلن توسط دستگاه ها انجام می شود، احتمال بروز خطای انسانی کاهش می یابد. سپتیک تانک پلی اتیلن در مقابل مواد مختلف مقاومت می کند و در نتیجه با مقاومت بالا، نیازی به تعویض و تعمیر دوره ای زیادی ندارند و همچنین به دلیل مواد مصرفی در ساختشان، هزینه کمتری برای خرید نیاز دارند. با توجه به اینکه بدون درز و پوشش های مختلف داخلی است و با توجه به مقاومت در برابر خوردگی، این نوع سپتیک تانک نیازی تعمیر و نگهداری و بازرسی برای تشخیص نشت ندارد.

سپتیک تانک پلی اتیلنPolyethylene septic tank 

سپتیک تانک چیست؟

سپتیک تانک یک واحد پیش تصفیه است که میزان آلودگی فاضلاب را 25 تا 30 درصد کاهش می دهد. سپتیک تانک ساده ترین و متداول ترین واحد برای تصفیه فاضلاب به ویژه فاضلاب بهداشتی انسان است.
سپتیک تانک مخزنی است که در آن تصفیه فاضلاب با فرآیندی مانند رسوب، شناور سازی و تصفیه بیولوژیکی انجام می شود. فرآیند های فیزیکی و بیولوژیکی اصلی ترین فرایند هایی هستند که باعث تصفیه فاضلاب در سپتیک تانک می شوند. این فرآیند ها عمدتاً شامل رسوب، شناور سازی و فرآیند های بی هوازی بیولوژیکی است که هر کدام بخشی از بار آلودگی را کاهش می دهند.
مخازن سپتیک در واحدهای مسکونی و ویلایی، مجتمع های مسکونی و اداری، کارگاه های ساخت و ساز، کارخانه های تولیدی و صنعتی، هتل ها، رستوران ها و مجتمع های تفریحی و ورزشی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد سپتیک تانک
سپتیک تانک کاربرد خود را در بخش های مختلف خانگی، بهداشتی و صنعتی گسترش داده اند. برخی از کاربرد های اصلی سپتیک سپتیک تانک به شرح زیر است:
1- پیش تصفیه و تصفیه فاضلاب بهداشتی ناشی از واحد های مسکونی، مجتمع های تجاری و اداری، هتل ها و رستوران ها
2- دفع ذرات آلوده و جامدات معلق موجود در فاضلاب ها، چربی ها و روغن ها در فاضلاب ناشی از رستوران ها و سالن های غذاخوری برای جلوگیری از پر شدن سریع چاه ها و گرفتگی لوله ها به دلیل تجمع چربی و ذرات رسوب درشت

3- حفظ تعادل و پمپاژ فاضلاب در سیستم های تصفیه فاضلاب

 

سپتیک تانک پلی اتیلن

پلی اتیلن به دلیل خواص مکانیکی و مقاومت در برابر حرارت و مواد شیمیایی، گزینه بسیار مناسبی برای ساخت سپتیک تانک است. سپتیک تانک پلی اتیلن، خواص بسیار مهم و خاصی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

  1. دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و شرایط نا مناسب محیطی میباشد.
  2. آب بندی کاملی دارد و انتشار هرگونه آلودگی در خارج از آن عملا غیر ممکن است.
  3. سپتیک تانک پلی اتیلن در برابر فشار های ناشی از میزان خاک اطراف سپتیک تانک پلی اتیلن دفن شده در زمین، بسیار مقاوم است.
  4. ساخت این نوع سپتینک تانک سرعت بالایی دارد.
  5. امکان دفن سپتیک تانک پلی اتیلن در زیر زمین با هدف انتقال فاضلاب به سپتیک تانک و جلوگیری از اشغال فضا های مفید یکی از بهترین گزینه هاست.
  6. سبک وزن و حمل و نصب آن آسان است.
  7. امکان جابجایی سپتیک تانک پلی اتیلن حتی چند سال پس از نصب اولیه نیز وجود دارد و این امر می تواند در جابجایی های اساسی کارخانه ها و موسسات مفید باشد.
  8. سهولت کار و تخلیه لجن سپتیک تانک پلی اتیلن به دلیل زهکشی لجن مناسب، کاری آسان است.
  9. پوشش ضد اشعه ماوراء بنفش نیز دارد که کمک می کند تا مقاومت محصول بالا رود.
  10.  نشر بوی بسیار کم و حتی می توان گفت در اکثر موارد صفری دارد.

اجزای سیستم سپتیک تانک پلی اتیلن

  • سیستم ورودی فاضلاب
  • سپتیک تانک پلی اتیلن اولیه
  • دیواره جداکننده
  • خروجی زیستی گاز
  • سیستم خروجی فاضلاب

کاربرد سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی اتیلن کاربرد زیادی در بخش های مختلف خانگی، بهداشتی و صنعتی دارند.
در سپتیک تانک پلی اتیلن مراحل پیش تصفیه و تصفیه فاضلاب بهداشتی تولید شده از واحدهای مسکونی، مجتمع های تجاری و اداری، هتل ها و رستوران ها صورت می گیرد.
دفع ذرات آلوده، چربی ها و روغن ها که در فاضلاب حاصل از رستوران ها و سالن های غذاخوری یافت می شوند در سپتیک تانک پلی اتیلن به جهت کمک برای جلوگیری از پر شدن سریع چاه ها و گرفتگی لوله ها به دلیل تجمع چربی و ذرات رسوب درشت مورد استفاده قرار می گیرد.

مقاومت عالی شیمیایی سپتیک تانک پلی اتیلن
پلی اتیلن تحت تأثیر مواد شیمیایی خاک و مواد شیمیایی و گازهای موجود در فاضلاب قرار نمی گیرد، بنابراین سپتیک تانک پلی اتیلن زنگ نمی زند و دچار خوردگی نمی شوند و مانند سایر مخازن نیازی به پوشش اضافی ندارند.
ابعاد سپتیک تانک پلی اتیلن
ابعاد سپتیک تانک پلی اتیلن متغیر است و در حجم های مختلف قابل تولید است. این امکان به دلیل اینکه سپتیک تانک پلی اتیلن مطابق فرمول نمی تواند کمتر از 4/4 متر مکعب باشد قابل توجه است. به عنوان مثال، یک مخزن سپتیک 3.5 متر مکعب با قطر 1.2 متر و طول آن 3.1 متر می تواند تولید شود.

نگهداری مخزن سپتیک

برای خالی کردن سپتیک تانک پلی اتیلن نمی توان بازه زمانی خاصی پیشنهاد کرد، زیرا این امر به شرایط کار مخزن و مقدار فاضلاب خام بستگی دارد. به طور کلی، اگر ظرفیت مخزن به طور دقیق محاسبه شده و ریختن زباله ها به داخل سیستم فاضلاب رخ ندهد، این فاصله ممکن است بیش از یک سال به طول انجامد. هیچ ماده ضد عفونی کننده ای را نباید در حین تصفیه و بهره برداری از مخزن دفع کرد. زیرا باکتری ها را از بین می برد.
تخلیه و تمیز کردن سپتیک تانک پلی اتیلن می تواند توسط پمپ انجام شود. البته امکان حذف فاضلاب و لجن موجود با دستی و حتی زهکشی از مخزن وجود دارد. هنگام تخلیه، نباید تمام مواد لجن را بیرون بکشید، زیرا این کار غیر ضروری است و علاوه بر این، وجود میزان کمی از لجن حاوی باکتری در مخزن لازم است. البته مواد ریز و مواد جدا نشده باید تخلیه و از بین بروند.

سپتیک تانک پلی اتیلنسپتیک تانک پلی اتیلن
انواع سپتیک تانک

مخزن سپتیک
سپتیک تانک پلی اتیلن برای تصفیه فاضلاب بهداشتی خانگی و خام ساخته شده است. مواد جامد سنگین می توانند در انتهای مخزن ته نشین شوند و گریس ها و روغن ها، ‌چربی ها و مواد جامد سبک روی مخزن قرار می گیرند.
سیستم متعارف
سپتیک تانک پلی اتیلن سیستم متعارف، یک سیستم تصفیه فاضلاب غیر متمرکز است که یک مخزن دارد و همچنین در کنار آن از یک سیستم نفوذ فاضلاب زیرزمینی ساخته شده است و در خانه ها و یا در نهایت برای کسب و کار های کوچک مناسب است و جوابگوی تولید فاضلاب زیاد نیست. با استفاده از این طرح، پساب از سپتیک تانک پلی اتیلن متعارف به یک مخزن زیر زمینی کم هدایت می شود و از یک فیلتر مخصوص که در بالای مخزن قرار دارد عبور می کند تا بتواند ماسه، خاک و سایر آلاینده ها را از دست بدهد.

سیستم اتاق
سپتیک تانک پلی اتیلن اتاق، مدت زمان زیادی است که در کشور های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سپتیک تانک پلی اتیلن اتاق جایگزین مناسبی برای سیستم های شنی است، به اشکال مختلفی از جمله اتاقک های لوله ای ساخته می شود. مزیت اصلی سیستم اتاق، سهولت بالا در ساخت و تحویل است. این نوع سیستم برای مناطقی که تولید فاضلاب در آن ها زیاد است بسیار مناسب است.

سیستم توزیع قطره
سیستم سپتیک تانک توزیع قطره ای نوعی سیستم سپتیک تانک است که بر پایه پراکندگی پساب کار می کند. سپتیک تانک پلی اتیلن توزیع قطره، می تواند در بسیاری از میدان های تصفیه فاضلاب مورد استفاده قرار گیرد. از مهم ترین مزیت سیستم توزیع قطره می توان به ایجاد لبه های قطره ای در سایز 6 تا 12 اینچ، است اشاره کرد. اما این سیستم قطغا بدون نقطه ضعف نیست و نقطه ضعف سپتیک تانک پلی اتیلن توزیع قطره، مخزن بزرگ مورد نیاز این سیستم است که اگر تعبیه نشود، زمان انجام عملیات بیشتر می شود. این سیستم مبتنی با برق ایت و نباید فراموش شود که هزینه های ناشی از مصرف برق نیز به هزینه های سیستم اضافه می شود.

واحد تصفیه هوازی
واحد های تصفیه هوازی در سپتیک تانک پلی اتیلن واحد تصفیه هوازی، از فرآیند هایی مشابه پکیج تصفیه فاضلاب شهری استفاده می کنند تا فاضلاب را تصفیه کنند. این سیستم ها مقیاس کوچکتری به نسبت پکیج های تصفیه فاضلاب شهری دارند. یک سیستم سپتیک تانک پلی اتیلن هوازی اکسیژن را در سپتیک تانک تزریق می کند. اکسیژن می تواند فعالیت باکتریایی طبیعی را در داخل سیستم افزایش دهد و تحت این شرایط مواد آلی و عوامل بیماری زا و … تصفیه می شوند. سپتیک تانک پلی اتیلن تصفیه هوازی در برخی از موارد می تواند از دو مخزن تشکیل شود. مخزن اول می تواند شامل مخزن پیش تصفیه باشد و مخزن دوم برای تصفیه نهایی،‌ضدعفونی و از بین بردن عوامل بیماری زاست.

سیستم های تپه ای
سپتیک تانک پلی اتیلن تپه ای برای زمانی مناسب است که مناطق مورد استفاده با خاک کم عمقی دارند و یا حتی بستر های آب شیرین زیادی در آن مناطق وجود دارد. این سیستم یک فیلتر ماسه اس دارد که فاضلاب پس از عبور از آن، تا حدی مواد جامد و روغن و چربی های خود را از دست می دهد و همین موضوع عاملی بر تصفیه فاضلاب است.

سیستم فیلتر شنی چرخشی
سیستم های سپتیک تانک پلی اتیلن فیلتر شنی چرخشی می توانند در زیر زمین ساخته شوند. به فیلتر ماسه پمپ می شود. این فیلتر ماسه ای غالباً روکش PVC یا بتنی دارد که با یک نوع از شن پر شده است. پس از عبور از این فیلتر شنی، پساب لوله ها را ترک می کند. پساب تصفیه شده سپس به قسمت زهکشی تخلیه می شود.

سیستم تبخیر و تعرق
سیستم های سپتیک تانک پلی اتیلن تبخیر و تعرق دارای میدان های تخلیه منحصر به فرد هستند. پس از ورود پساب به قسمت زهکشی، فاضلاب با استفاده از هوا تبخیر می شود و بر خلاف سایر طرح های سیستم سپتیک تانک پلی اتیلن، پساب هرگز امکان ورود به خاک را ندارد. سیستم های تبخیر و تعرق فقط در شرایط خاص محیطی مفید هستند. آب و هوا در مناطقی که از این سیستم استفاده می شود، باید خشک و دارای گرما و نور کافی خورشید باشد. این سیستم ها در خاک کم عمق نیز می توانند به خوبی کار کنند.

ساخته شده از سیستم تالاب
سپتیک تانک پلی اتیلن تالاب از فرآیند های تصفیه موجود در تالاب های طبیعی تقلید می کند. فاضلاب وارد سپتیک تانک پلی اتیلن تالاب می شود. پساب در این سیستم، از میکروارگانیسم ها، گیاهان و سایر مدیا ها که شامل عوامل بیماری زا و مواد آلی هستند عاری می شود.

سیستم خوشه ای/ جامعه ای
در این سیستم فاضلاب،‌ یک سپتیک تانک پلی اتیلن برای چندی منزل، شرکت و … مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم در روستاها بیشتر دیده می شود.

سپتیک تانک پلی اتیلنسپتیک تانک پلی اتیلن – گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر

 

مزایای سپتیک تانک پلی اتیلن

  1. تصفیه فاضلاب ساده و مقرون به صرفه تر خواهد بود.
  2. سهولت و سرعت در نصب و ارزان بودن نکته مهمی است و همچنین به دلیل وزن خیلی کم، هزینه های حمل و نقل را کاهش می یابد.
  3. بهترین گزینه برای تصفیه فاضلاب خانگی در مناطق دور افتاده و بدون امکانات است.
  4. هزینه های نگهداری و تعمیر بسیار کم است.
  5. سپتیک تانک پلی اتیلن بدون تجهیزات متحرک و الکترو مکانیکی کار می کند و این موضوع بسیار اهمیت دارد.
  6. استحکام زیاد دیوار و فضای اشغال کم به دلیل امکان دفن.
  7. با توجه به پروژه می توان سپتیک تانک پلی اتیلن را در هر عمقی نصب کرد.
  8. سپتیک تانک پلی اتیلن مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد.
  9. مقاومت شیمیایی بالا در برابر اسیدها، باز ها و گازهای حاصل از فاضلاب، سپتیک تانک پلی اتیلن را به طور ویژه ای مناسب می کند.
  10.  مقاومت ویژه ای در برابر خوردگی خاک و مواد اسیدی موجود در خاک دارد.
  11. سپتیک تانک پلی اتیلن انعطاف پذیری بالایی دارد و برای استفاده بهینه در مناطق ناهموار مناسب است.
  12. امکان ساخت در ابعاد مورد نظر وجود دارد.
  13. مقاومت خوبی در برابر شکستگی و ترک و فشار ناشی از زلزله دارد.
 

نقاط ضعف مخازن پلی اتیلن

همان طور که میدانید تاکنون هیچ محصولی تولید نشده است که همیشگی باشد و هر یک از محصولات طول عمر مشخصی دارد و مخازن و تانکرهای نگهداری و حمل مواد نیز همه پس از مدتی از بین می روند. مخازن پلی اتیلن نسبت به انواع دیگر مخازن طول عمر بسیار بالاتری دارند اما یکی نقاط ضعف این مخازن به دلیل خشک بودن جنس بدنه نسبت به مخازن فلزی آسیب پذیری آنها در برابر ضربات شدید مکانیکی که به یک نقطه وارد می شود کمتر است.
اگر یک مخزن پلی اتیلن در طول یک دوره طولانی زمانی بیش از 10 سال در محیط باز قرار گیرد و دارای لایه محافظ در برابر یووی نباشد، یا تراکم آنتی یو وی در لایه بیرونی آن کم باشد، تابش اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید می تواند ترکیبات پلی اتیلنی موجود در آن را از بین ببرد و آن را از یک ماده سخت و انعطاف پذیر به یک ماده سخت و شکننده تبدیل می کند و این احتمال شکستگی مخازن را افزایش می دهد.

 

 

نحوه ساخت مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن به طور کلی با استفاده از فرآیندی به نام قالب گیری دورانی تولید می شوند. در این فرایند یک ترکیب پودری پلیمری با مواد محافط در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) ترکیب شده و در درون یک قالب دو تکه ریخته می شود. مقدار ترکیبات حفاظت کننده از اشعه ماوراء بنفش استفاده شده در این مخلوط بستگی به هدف نهایی مخزن تولید شده دارد. در ادامه قالب بسته شده و در کوره داغ با دمای مناسب پخته می شود. در طول فرایند حرارت، قالب در دو جهت 360 درجه حرکت داده می شود. این حرکات باعث می شود با ذوب شدن ترکیب، مخلوط حاصل بر روی همه قسمت های قالب بنشیند. پس از تکمیل فرایند، قالب به یک اتاق خنک کننده منتقل می شود که در آن درجه حرارت به آرامی کاهش می یابد و با کاهش دما مخزن از قالب خارج می شود.
این فرآیند مخازن پلی اتیلن را به صورت یک قطعه واحد قالب بندی می کند. در دید خارجی می توان یک خط تمایز بین دو تکه قالب مشاهده کرد که برخی تصور می کنند مخزن از دو تکه تشکیل شده که بهم پیوند داده شده اند. باید متذکر شد که مخازن پلی اتیلن به صورت یک تکه قالب ریزی شده و خط موجود تنها به عنوان اثر قالب در وجه بیرونی مخزن است و مبنی بر دو تکه بودن مخازن پلی اتیلن نیست.البته در اشکال سفارشی می توان از تکنولوژی جوش پلی اتیلن برای تولید مخزن استفاده کرد که در مقاله ای دیگر مفصلا به آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت مشاوره و انتخاب سیستم سپتیک تانک مناسب بر اساس شرایط محیطی و همچنین تهیه سپتیک تانک با کیفیت و با قیمت مناسب، می توانید با متخصصان گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر تماس حاصل فرمایید. انتخاب صحیح نوع سپتیک تانک، می تواند از نظر هزینه به صرفه باشد و همچنین کارایی سیستم را بالا ببرد.

مخزن آب پلی اتیلنی را از گروه فنی و مهندسی اوژن اطلس سپهر خریداری کنید.

 

مخزن آب پلی اتیلنمخزن آب پلی اتیلن